Nekad Cloakz | Ban Överklagan [Tuttakino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cloakz

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199249723642/

Ditt Hex-ID: 11000014cdb90fa

Vad är din discord tagg? Cloakz#9407

Vem var det som bannade dig? Amyar

Bild på banmeddelande: 93A3B6C0-5F41-4D5C-8DA7-A4109E59BADA.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att mitt beteende inte är acceptabelt och jag vill nu bevisa att jag verkligen lärt mig av min ban, och detta kommer inte att upprepas. Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag flydde från polisen när jag hade en pistol riktad mot mig, vilket betraktas som "fear rp". Jag ser och förstår felet i de jag gjorde och jag respekterar deras beslut. Jag hoppas att jag kan få en unban så jag kan bevisa för er att jag lärt mig av det jag gjort och lärt mig en läxa av min ban,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän blir stoppade av polisen, efter vi snackat en liten stund väljer jag att försöka fly då jag inte har körkort, jag åker i riktning mot en krossning, jag åker vänster och ser sedan en väg så man kan åka neråt, jag åker ner där och tänker att man kan fly där, men när jag svänger in där märker jag att det är en återvändsgränd, och när jag märkt det har polisen redan hunnit ikapp och blockerar nu vägen för att ta sig upp igen, polisen kliver ut ur sin bil och börjar rikta mot mig, jag säger att jag har en bomb, och fortsätter att försöka ta mig upp från återvändningsgränden, jag lyckas tillslut och jag råkar åka över en polis (det var verkligen inte meningen att jag skulle skada honom på något sätt) polisen riktar fortfarande mot mig, jag är nu på uppe på vägen igen och jag åker åt det håll jag kom ifrån jag svänger in på en sida då bilen går sönder, jag hoppar sedan ut och försöker springa från platsen, bara någon sekund senare dyker polisen upp och riktar nu mot mig, jag väljer att fortsätta springa, plötsligt kommer det en vit bil (som min vän ringt) jag springer fortfarande med polisen bakom mig, polisen skjuter ett taiser skott mot mig men missar, jag är nu framme vid den vita bilen jag hoppar in och flyr platsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. (Mitt beteende är inte acceptabelt och jag har nu lärt mig av min ban och det ska inte ske igen) Jag tycker att det var en bra ban då den är en giltigt eftersom jag bröt mot regeln jag anser nu att jag har lärt mig av minna misstag och är bered att komma tillbaka och bevisa att man kan göra fel men förbättra sig av sina misstag och tar denna ban som en läxa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad här tidigare i början på min rp karriär då jag bröt mot massa regler, men sedan blev jag mer mogen och nu tar jag det seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänkt mer realistiskt och följt regeln fearrp genom att stanna när polisen riktar vapen mot mig. men istället för att göra de bröt jag mot en regel "fear rp" och förstår varför jag fick denna ban. jag anser att jag lärt mig av minna misstag och är villig att komma tillbaka och bevisa att jag lärt mig efter minna misstag och tar även med mig denna ban som en läxa. Jag är medveten till 100% att jag gjorde fel, jag ska bevisa att alla kan göra fel men rätta till sig av sina misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att bete mig då mitt tidigare beteende inte är okej, och mitt beteende kommer inte att upprepas det kan jag lova er. jag har även valt att ta med detta som en läxa, jag känner nu att jag är mogen för att komma tillbaka och rollspela korrekt igen. Detta kommer absolut inte att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår. PS jag kunde ej spara min bild så gick ej att skicka men kan skicka till någon staff i pm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka