Accepterad Cloakz | Ban Överklagan | johnpork1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cloakz

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199249723642/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cdb90fa

Vad är din discord tagg? Cloakz#9407

Vem var det som bannade dig? Mowgli

Bild på banmeddelande: IMG_2015.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa "ftp" men jag han ju inte säga klart att jag skulle säga innan han banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag följde en grabb som rpar barn in i polisstationen sen spelade någon låten "ftp" så jag sa själv "ftp" sedan skulle jag säga "for the people" men de han jag inte eftersom jag fick ban för "copbait" vilket jag kan förstå med tanke på att jag också hade bannat folk för de, men hade jag hunnit sagt de jag skulle säga tror jag de hade slutat annorlunda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var en giltig ban, men när jag sa "ftp syftade jag inte på "fuck the police" utan jag syftade på for the people.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad här tidigare i början på min rp karriär då jag bröt mot massa regler, men sedan blev jag mer mogen och nu tar jag det seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig sagt "ftp" eftersom de låter väldigt korkat när man tänker efter, hade jag hunnit sagt allt tror jag de hade slutat upp annorlunda men jag förstår att han valde de beslutet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen, jag ska tänka efter vad jag säger, och tänka en extra gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka