Accepterad Cloakz | Ban Överklagan [Guden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cloakz

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199249723642/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cdb90fa

Vad är din discord tagg? Cloakz#9407

Vem var det som bannade dig? Guden#4771

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag skrev i OOC, att jag skulle dra när klockan var 04:30, eftersom jag ville informera dem att jag fick lov dra, eftersom morsan skulle dra ur min kabel annars, så jag ville informera dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario med några poliser och mina polare, sedan säger morsan att jag får lov stänga av så jag vill informera dem , jag skriver de några gånger sedan får jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en giltig ban men, alltså ville informera dem att jag fick lov att dra då morsan hade dragigt ur min kabel annars, då klockan var halv 5 på morgonen och hon ville sova, så jag informerar dem om det och skriver det några gånger sedan får jag ban för ooc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad här tidigare i början på min rp karriär då jag bröt mot massa regler, men sedan blev jag mer mogen och nu tar jag det seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit i OOC när dem lallade. jag anser att jag lärt mig av minna misstag och är villig att komma tillbaka och bevisa att jag lärt mig efter minna misstag och tar även med mig denna ban som en läxa. Jag är medveten till 100% att jag gjorde fel, jag ska bevisa att alla kan göra fel men rätta till sig av sina misstag. (Snälla ge mig en andra chans kommer bevisa att jag lärt mig av denna ban)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att bete mig då mitt tidigare beteende inte är okej, och mitt beteende kommer inte att upprepas det kan jag lova er. jag har även valt att ta med detta som en läxa, jag känner nu att jag är mogen för att komma tillbaka och rollspela korrekt igen. Detta kommer absolut inte att ske igen.
LOVAR JAG HAR LÄRT MIG OCH DET BETEENDET SOM NI TIDGARE SÅG KOMMER EJ ATT FINNAS KVAR, KOMMER BETE MIG. (Snälla ge mig en andra chans kommer bevisa att jag lärt mig av denna ban)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår. PS jag kunde ej skicka bild på min ban vet ej varför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka