Nekad Cllevio | Ban Överklagan (Simmekung)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cllevio

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
7
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/profiles/76561199237411463/

Ditt Hex-ID: 11000014c1fb287 (Hex)

Vad är din discord tagg? Chief Keef#7828

Vem var det som bannade dig? simmekung

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-21 162615.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hota individ utanför spelet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hota en individ för att han ska saker utan för spelet åt min bror så jag jag börja säga åt honom att säga förlåt men de gick inte så bra så jag börja hota honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . de va inte felaktig ban det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . jag har blivit bannad för Failrp men jag har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ha hotat honom men ta de med någon hög uppsatt i unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kära Staff,

Jag skriver detta ticket för att be om förlåtelse för mitt beteende gentemot dig nyligen. Jag förstår att mina handlingar var oacceptabla och jag ångrar djupt den oro och rädsla som jag kan ha orsakat.

Jag vill att niska veta att mina hot var helt oacceptabla och jag inser att det inte finns någon ursäkt för att bete mig på det sättet. Jag har ingen ursäkt för att jag har skadat honom på det här sättet och jag är beredd att ta fullt ansvar för mina handlingar.

Jag hoppas att ni kan förlåta mig för vad jag har gjort. Jag vill att han ska känna dig trygg och säker, och jag lovar att aldrig upprepa mina handlingar igen.

Tack för att ni tog dig tid att läsa min ticket och för att ni kanske överväger min begäran om förlåtelse. Jag skulle uppskatta en möjlighet att prata med honom personligen för att uttrycka mina ånger och be om ursäkt personligen.

Vänliga hälsningar,
Chief Keef

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka