Nekad Cllevio | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cllevio

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
7
Länk till din steam profil: /76561199237411463/

Ditt Hex-ID: 11000014c1fb287 (Hex)

Vad är din discord tagg? #1459

Vem var det som bannade dig? elronx

Hur lång tid var din ban? 15dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230115_011722.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag fattar inte vad jag har gjort för fel dom skulle sticka så jag stängde av min data sen gick jag in i support och sa de dom gjorde mot mig men dom sa att dom inte kunde göra något åt saken för att jag hade inte clip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va i min bil och körde med min vän vi kör so krockar en kille i mig och jag rpar på skadorna men dom som krocka i oss gör inte de men kör bara fram till oss och säger vad håller ni på med när dom körde in i oss i full fart sen hoppar jag ut från bilen och säger vad håller ni på med mår ni bra dom bara tagga härifrån sånt så jag sticker på väg när jag går så går jag tillbaks och frågar kan ni ta mig till ett garage dom sa inget sen stack jag så dom dödar min vän dom kidnappar mig jag säger vad håller ni på med ingame och OOC dom säger inget OOC sen så säger jag OOC kör ni bara in i folk och rånar dom sen säger dom ingen OOC så jag säger ingame istället dom tar mig till platsen båda har knivar den ena håller i mig och säger upp med händerna och jag säger jag kan inte förr att du håller upp mig han släpper mig så säger dom att dom siktar när dom har knivar så jag drar ut min uzi skjuter ner den ena han andra träffar jag men han rpar inte på skadorna han kniv hugger mig och sparkar mig tills jag dör och sen spawnar en kille in bakom dom han springer efter honom typ sen kommer han tillbaks och säger vi måste tagga skynda skynda in i bilen men han har fortfarande inte rpat på skadorna dom skulle sticka då så lämna jag eller mer rage quita och stängde av allt sen efter 10 min så tänder jag min data och hoppar in i support sen tar en kille emot mig jag jag berättar vad som har hänt han säger om du inte har clip på de så kan vi inte göra något åt saken sen sa jag till honom när kan jag lämna han säger när dom ska sticka så får du lämna så jag fattar inte vad jag har gjort för fel lämnat för tidigt eller vad för dom bröt mot reglerna som fan man märkte att dom ville bara ha min loot men sånt bryr jag mig inte om för jag har andra vapen och saker och att jag köra för att ha roligt och att andra ska ha de roligt och inte bara för makt och pengar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag fattar inte det värkar som att jag har gjort fel men om jag har gjort fel så hade jag velat göra scenariot igen så hade jag velat att nån tittar på hur de går och jämför vad dom gjorde innan

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har precis kommit tillbaks va kriminell innan i unive körde för 8 månader sen och har lärt mig reglerna och saker skaffa mitt krim igår annars har jag bara läst reglerna och lärt mig av felen jag har gjort men nu fattar jag inte vad jag gjorde för fel dom gjorde skit många fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att vara längre tills dom hade lämnat platsen tills jag hade inte hört någon sen lämna hade velat göra scenariot igen men aa har inga ord mer förr vad jag märkte va att dom va loot kåta och sånt bryr jag icke mig om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA att inte lämna för tidigt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka