Nekad Cllevio | Ban Överklagan [Kalle14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cllevio

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199237411463/

Ditt Hex-ID: 11000014c1fb287 (Hex)

Vad är din discord tagg? Abz#7828

Vem var det som bannade dig? kalle14

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tänkte inte på konsekvenserna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle ge min polare ett vapen och jag satt och väntade att han skulle svara mig och ta emot de medans jag skulle ge vapnet så såg jag ett annat namn på ge listan och jag trodde de skulle vara roligt att ge han en fanta men senare så förstog jag att de var en staff som speca från tidgare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för powergaming en gång och då så handlade de om att jag inte rpa på mina skador men efter min ban så började jag mig skärpa mig och ta de seriöst och börja rpa på skador och började ta de mer seriöst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag behövde inte ge han drickan och inte säga hans namn och sen så borde jag ha bara struntat i de och väntat tills min polare hade kommit tillbaks

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att sluta lalla så mycket och börja tänka på konsekvenserna av mina handlingar och jag kommer inte göra en sån här en lallig sak igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka