Nekad Clipzzz | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clipzzz

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? spookyclipz

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Han är oftast snäll men blir snabbt arg och kaxig när folk är kaxig mot honom . Han försöker vara kriminell men än så länge går det inte bra eftersom han är inte så smart med sina val och hur han gör dem . Han heter Ahmed Alsius, han är född i Sverige men hans mamma kommer från Syrien och hans pappa Sverige , han leker sig något som han inte är och gillar att bråka med folk som förnedrar honom . Han växte upp rätt tufft med en elak farsa men hans mamma var trevlig och försökte skydda honom . Hans farsa var ett fyllo och nu är han död , men Ahmed är glad för det eftersom han gjorde hans liv ett helvete . Hans mamma hjälpte Ahmed att rymma därifrån och de lyckades tillslut . Ahmed var 14 när de kom till Unive och de levde tufft där . De hade ont om pengar och bodde i ett hus med ett kök , toalett och ett sovrum . Ahmed försökte så bra han kunde för att få pengar , han fick aldrig jobb så han blev desperat och började göra kriminella saker . Han började med små saker som att sno mat från affären till att sno bilar och sälja delarna . Han blev tillslut fångad och hamnade i ett barn hem där han bodde i 4 år . När han var 18 så blev han fri och sprang till sin mamma , polisen stoppade honom och tog han till stationen och sa de dåliga nyheterna , hans mamma dog . Den ändå som älskade honom och som han älskade hade dött . Hon blev mördad , i ett rån på Unive's största bank . Rånarna blev fångade och Ahmed's mål sen dess var att hitta dem , och mörda de samma sätt som de gjorde med hans mamma . De satt inne i några år , men de rymde och har inte än hittats . Han letar efter de varje dag men ibland tar han en paus och hänger med sina polare som han hittade vid Pieren i Unive . Han brukar göra kriminella saker med sina kompisar och tycker att det är kul , och när han inte hänger med sina kompisar brukar han träna eller leta efter dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska börja jobba som mekonomen eller falck så man slipper se bilar på gatan som är söndriga hela tiden, kommer även försöka göra stora scenarion genom att hjälpa till folk som behöver

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man behöver inte vinna ett scenario bara för att ha kul och man ska inte spela hjälte i varje scenario utan alla ska ha en chans att vinna scenarios

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja suntförnuft= man ska tänka logiskt, rdm=när man dödar någon utan scenario bakom det, vdm= när man kör över folk utan scenario bakom det, fearrp= när man inte rpar rädd tex som ett personrån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat fivem snart i 3 år och har 2,5k timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Isac och är 16 år, har spelat fivem i 3 år och har även spelat på denna servern innan fast jag slutade eftersom jag tog en paus från fivem

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit intervjun på 48timmar.

Du får ansökan igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka