Accepterad Clipzzz | Ban överklagan [AK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clipzzz

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198876426258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001369b8012

Vad är din discord tagg? heter jag elnour#2031

Vem var det som bannade dig? AK~

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? i loggsen stod det att jag clogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det va nog ett missförstånd för i loggsen stog det att jag clogga men jag clogga aldrig ni kan själv kolla min väns logg då vi relogga tillsammans och vi relogga efter detta scenariot för våra grafiker va dåliga. när jag kom in igen tog jag spawnmenu senaste position och då jag skrev i twt rama var är ni . och senare efter det så svara inte dom då jag gick till min bil och hämta kemikalier och börja göra lsa. jag skulle aldrig clogga för jag vet konsekvenserna till clogg och jag tycker bara att clogg är inte värt det att göra för det är bara dumt för du förstör scenarios och du kommer få ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. på sjukhuset så va de folk som hållde på och slå på vår bil och börja kalla oss horungar från ingenstans och sen hoppar jag ut för att prata med han och då slog han mig och jag börja slå tillbaks och sen blev de ett stort scenario där han börja hetsa ooc och börja säga jag pissar på dina döda och jag tar på din farsa. efter detta så kommer hans vänner upp i en bil från ingenstans och jag kan tro att dom kanske har metat för hans vän kom från ingenstans och hans vän försökte slå mig men han va ickemedlem så jag råkade slå en annan kompis. efter en stund jag har jagat springer han ner till sjukhus garaget och börjar ta upp pistol då jag ser inte det för mina grafiker va helt borta och slutar med att han skjuter mig. senare fick jag revive från ingenstans och då börja jag igen att gå och leta efter killen som sa pissar på dina döda ooc och tänkte att ta han och dumpa. de slutar med att jag och mina vänner åker upp till winewood skylten och dumpar dom där i en stor buske också jag börjar sparka på dom i ungefär 10 sekunder och då va scenario över. eftevi ner till garaget bredvid galaxy night och jag och min kusin ingame hade tänkt att relogga för våra grafiker jag har klipp på hur mina grafiker ser ut. nästa gång jag gör scenarios så tänker jag klippa allt som händer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en felaktig ban tycker jag. jag clogga aldrig utan skulle bara relogga för mina grafiker va helt borta. då killen som jag dumpa sa själv i support att jag va där på plats och dumpa han och stog där och sparka på honom. jag kan svära på att jag relogga och aldrig clogga. om ni kan så kan ni kolla loggsen på min vän också kan ni se att vi relogga tillsammans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en kille kalla min vän busunge och då jag börja hoppa ut direkt och börja slå dom men har nu lärt mig att ha mer social rp för att göra scenarios bättre och längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att hoppa ut och försöka snacka och då han slog mig så kanske jag hade kunnat hoppat in i bilen igen och sagt åk iväg men det va så det inte hände för jag blev sur för det som hände och börja slåss tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer nog försöka hålla mig lite mer borta från slagsmål i ett tag och bara hänga med mina vänner istället för att vara i slagsmål.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja för ni har andra grejer att göra som support och specca scenarios för att hålla koll så att servern är bra så jag kan förstå ifall de tar sin tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka