Nekad Clickzzyyy | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Clickzzyyy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 30 April 2006

Vad heter du på discord? Clickzzyyy#2126

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 250,4

Hur aktiv kommer du att vara? så aktiv som jag kan, oftast på helger pga skolan styr mycket i veckan

Vad heter du? Roger Aronsson

Hur gammal är du? 21 År gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Svar ja, jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? det låter som ett roligt yrke! jag har jobbat som Sjukvårdare ca 1 månad nu men det känns som polis är något roligare! sjukvårdare är roligt och så men de är nog inte lika kul som polis!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att hjälpa folk i nöd, stoppa brottslingar, vara på rätt sida av lagen!

Vad vet du om yrket i helhet? Poliser brukar stå o ta folk som kör för fort, folk som gör rån. helt enkelt få bort dem som bryter mot lagen i staden!

Har du några tidigare erfarenheter? jag har inte några tidigare erfarenheter inom just polis/securitas, jobbar dock just nu på sjukvården och vet hur man ska behandla människor rätt!

Hur är du som person? jag är en kille från dalarna (därav den lilla dalmålen) som alltid gillat att hjälpa folk! jag följer lagen och är bra med människor!

Är det något vi bör veta om dig? jag jobbar inte snabbt under stressiga situationer, men jag ska försöka göra mitt bästa om jag får det här jobbet!

Senast ändrad:
Tillbaka