Accepterad cleeds | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cleeds

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 Maj 2007

Vad heter du på discord? cleeds#0001

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100+

Hur aktiv kommer du att vara? Vardagar 16:00 till 23:00
Helger 24/4

Vad heter du? Marcus Larsson

Hur gammal är du? 25 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja.

Varför vill du bli polis? För att jag har alltid velat bli en polis, min pappa jobbade innom polisen innan och sen dess har jag också velat det. Jag har alltid velat göra staden till en säkrare plats att bo på. I hela mitt liv så har jag älskat att rädda folk, jag har till ock med kollat på tv program där poliser jagar bilar osv. Jag har haft en väldigt tuff uppväxt med rån osv, och vill absolut inte att andra folk så råka ut med sånt.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att vara tydlig i radion, så alla kollegor kan förstå vad man säger. Man ska aldrig vara otrevlig i radion om en kollega inte förstod vad du sa. En viktig sak i yrket är att man ska veta hur man hanterar svåra situationer, det kan hända att det finns 3 personer mot dig och du ska kunna hålla dig lugn, och hålla dom andra lugna. Man ska aldrig missbruka sina krafter som polis exempelvis köra på folk och säga att du är polis. Det är också väldigt viktigt att man ska kunna ta kritik.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet nästan allt om yrket för jag har jobbat som det innan, alla roller innom polisen är inte likadana, exempelvis span och vanlig är inte likadana. Span ska spana på krimminella och samla bevis som man kan använda mot dom i tex en rättegång. En valig polis åker oftast på alla larm som tex en full person som kör.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har jobbat som polis innan på andra servrar, och kollar ofta på andra bättre poliser och lär mig från dom.

Hur är du som person? Väldigt snäll och trevlig person, jag kan hantera stress väldigt bra och vet hur jag ska hantera dom flesta situationerna. Jag är en väldigt snabb person och smidig, jag behandlar alla likadant, från kollegor till medlemmar. Jag är en väldigt snabblärd person.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag kommer passa dom polis perfekt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka