Accepterad cleeds | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cleeds

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/astrorocketl/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante Jarl

Vad är ditt discord namn? cleeds#0001

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Daniel Berg är 23 år och är född i Sverige och har bott där hela sitt liv, han bodde i Malmö i en liten lägenhet innan men nu har han flyttat till Unive kommun. Han har alltid varit intresserad i bilar, hans pappa är en bilmekaniker och har hjälpt sin pappa på jobbet att fixa massa bilar, han har en stor samling med leksaksbilar som han har haft i hela sitt liv. Men han vill just nu käna ihop massa pengar så han kan glida runt i sin drömbil. Han har varit involverad i massa sporter i hans uppväxt men golf har varit en han har gillar väldigt mycket, han åker och kör golf med sina kompisar ofta. Han har en väldigt bra relation till sin familj och vänner, hans familj bor kvar i Malmö och han har flera kompisar som bor i Unive sen innan. Daniel är en väldigt glad och trevlig person, han har gått i skolan i många år och har en väldigt bra utbildning, han har alltid velat bli en polis och pluggat till det. Han är just nu singel men pratar med tjejer lite då och då.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan rpea på en väldigt hög och seriös nivå, ajag kan bas reglerna för rp, och har många timmar från andra servrar sen innan. Jag är online på min dator varje dag och många timmar. Jag kan bidra med väldigt bra rp. Jag är en väldigt snäll, trevlig och seriös person. Och jag gillar verkligen rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den har en väldigt seriös rp och snälla medlemmar, jag har sätt hur roligt servern är och har en underbar community.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom kompisar och genom twitch, youtube och när jag bläddrade genom fivem servrar i mitt land.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på rp, göra roliga scenario. Skaffa många nya kompisar och kanske streama eller lägga ut på youtube.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få något roligt jobb, det skulle vara roligt att försöka bli polis eller sjukvård, skaffa vänner och kanske få staff i framtiden om jag känner för det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen
:unive:

Tillbaka