Accepterad Clebxxx | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clebxxx

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? svante

Vad är ditt discord namn? scarsinmywrist

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Cleb Ohlsson och föddes den 17 december 2000 i Turkiet. Mina föräldrar lämnade mig tidigt, och jag hamnade hos min morfar. Han är en god man, men han vet inte om mitt dubbelliv.
På dagarna sliter jag på ett vanligt jobb för att klara mig ekonomiskt. Det är där jag döljer mina mindre olagliga affärer som äger rum när solen går ner. Morfar blev orolig och ringde till och med polisen när han inte förstod var alla pengar kom ifrån. Efter att ha överhört samtalet insåg jag att jag måste dra därifrån för att undvika trubbel.
Nu hänger jag med ett gäng, fast jag önskar ibland att jag kunde leva ett mer okomplicerat liv. Jag vill egentligen lämna den kriminella sidan bakom mig, men det är lättare sagt än gjort. På dagarna kämpar jag för att leva som alla andra, men när kvällen kommer är jag djupt inblandad i saker som jag inte kan berätta för morfar om.
Jag balanserar på gränsen mellan ett vanligt liv och det kriminella, en svår akt. Jag är fast i den digitala världen där varje val jag gör formar min framtid. Äventyret rullar på, och jag navigerar genom en stad full av möjligheter och faror.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt realistisk rp upplevelse där min karaktär utvecklas konstant och försöka göra spelat så intressant och bra för alla som spelar på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte ska vinna hela tiden och "äga" stan. Du ska också förlora någon gång för både din och motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, Rdm - random death match, det betyder att du T.ex slår eller skuter någon utan en bakom liggande anledning. Vdm - vehicle death match, det är när man använder ett fordon som ett vapen. Suntförnuft - det är när man gör något som inte skulle hända i verkligheten T.ex. om man går och kaxar mot någon på torget utan bakomliggande handling.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på ett flertal roleplay servrar samt ägt några som det har varit bra rp på, så jag vet vad man ska sträva efter inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka