Nekad Clean_85 | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clean_85

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? Clean85#2620

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Möt Greger Persson, en livlig och nyfiken 69-åring med en framåtsträvande inställning till livet. Han är en äldre man med en passion för att utforska och upptäcka nya saker. Med sitt visdomsfulla leende och gnistrande ögon utstrålar han en känsla av livslång entusiasm och äventyr.

Greger är en mångsidig individ med intressen inom olika områden. Han älskar att fördjupa sig i vetenskap, historia och kultur och har en otrolig förmåga att absorbera kunskap och dra slutsatser. Han ägnar mycket tid åt att läsa och utforska ämnen som fascinerar honom.

Utöver sitt intellektuella intresse är Greger också aktiv och frisk. Han prioriterar sin fysiska hälsa och håller sig i form genom att promenera, cykla och utföra regelbundna träningspass. Hans disciplin och envishet gör honom till en förebild för andra i hans ålder.

Greger är också engagerad i sitt samhälle och ägnar sig åt frivilligarbete. Han tror på att ge tillbaka och stödjer olika välgörenhetsorganisationer och initiativ. Han delar gärna med sig av sin erfarenhet och kunskap för att hjälpa andra att växa och utvecklas.

Som en person med livserfarenhet och visdom är Greger en uppskattad rådgivare och mentor för människor i sin omgivning. Han är en klok och empatisk lyssnare och har förmågan att ge värdefulla perspektiv och vägledning till dem som söker det.

Greger har också ett rikt socialt liv och uppskattar sina relationer. Han har vänner i alla åldrar och är känd för sin värme och humor. Han njuter av att umgås med andra, dela historier och skapa nya minnen.

Även vid 69 års ålder är Greger öppen för nya äventyr och möjligheter. Han inser att livet fortfarande har mycket att erbjuda och tar varje dag som en gåva. Han inspirerar andra med sin livsglädje och visar att ålder bara är en siffra när det kommer till att leva ett meningsfullt och aktivt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill gärna göra så att jag har kul och så att andra också har det. Det ska vara en rolig upplevelse för alla och någon ska inte kunna förstöra det för folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att man intellektuellt eller strategiskt försöker förstå och agera utifrån vad som skulle gynna eller gagna motparten, även om det kan vara till ens egen nackdel eller förlust.

Hur hittade du Unive? Jag har sett mycket på Sociala Medier och en kompis har bett mig att skaffa det, då han har haft det väldigt kul!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka