Nekad clean12 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clean12

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? clean#7644

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Karaktären jag kommer att spela heter Bosse Larsson han är en man på 29 bast och brinner för bilar och ser alltid fram emot att träffa nya personer. Bosse ser inte ut som alla andra utan sticker ut från de andra till exempel att han har lätt att bli irriterad / arg. Eftersom Bosse bara är 29år så finns inte konsekvens tänket som de vissa äldre har just därför kan Bosse råka illa ut i vissa lägen men utöver allt så är han en fantastisk kille som följer lagen och verkligen tänker på att inte göra sina fotspår smutsiga för den / dem som ska gå i dem i senare dagar. Om Bosse nu skulle råka illa ut så skulle han göra allt för att inte få något på sig t.ex uppskriven i brottsregister eller liknande. Bosse är en person som är lätt att bemöta med språk och förstånd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag kan bidra till mycket hög och bra rp nivå på mig själv och försöka göra mitt bästa för att inte försöka förstöra för andra på servern så att andra kan ha kul och rpa som vanligt folk utan att det blir bråk i t.ex support eller ooc chat så jag tror jag kan bidra med stora erfarenheter och bra rp eftersom att jag har spelat rollspel i ungefär 3 140 timmar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar med båda parterna och inte bara håller med en av dom även fast man vet att den man håller med har fel så man ska hålla med båda parterna så att det blir kul för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Tiktok

Din medlemskap ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka