Nekad clean12 | Ban Överklagan [R1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clean12

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198996484566/

Ditt Hex-ID: 11000013dc371d6 (Hex)

Vad är din discord tagg? clean#7644

Vem var det som bannade dig? Grodan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-17 224808.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel även fast jag försökte göra hämnd för han som körde in i mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog stilla i min bil på piren det var jag och 2 andra och då kommer en annan bil och kör rakt in i mig antagligen utan anledning efter som att jag såg inte dedär som en olycka så då kör jag in i han tillbaka för att det han gjorde tyckte jag inte var okej och då blev han bannad gissar jag på och eftersom att min bil gick sönder så frågade jag grodan i /m om han kunde laga min bil eftersom att en lallare bara tog sönder den så jag inte hade nån annan bil att köra för alla minna var sönder så då frågade han mig varför jag vdmar och då skriver jag vadå vdmar han körde ju inte i mig utan anledning klart jag kör tillbaka in i han och skrev vi ditten och datten om allt som hände vid det tillfället så skriver jag till han i /M aja skit i detta nu ellefall eller nåt sånt liknande liksom och då börjar jag rpa lite några sekunder och sen då så blir jag bara bannad för mild vdm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är både en felaktig och inte en felaktig eftersom att jag gjorde lite fel men ändå 50% inte fel eftersom att jag vill ge han hämnd efter att han då kört in i mig utan anledning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit bannad i discorden en gång och då var det för att jag var med i andra svenska rp servers discords så jag lärde mig att hålla till unives discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, skriver i min pm och ber mig läsa överklagan, du kan skriva en ny banöverklagan om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka