Accepterad clean12 | Ban Överklagan [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clean12

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198996484566/

Ditt Hex-ID: 11000013dc371d6 (Hex)

Vad är din discord tagg? clean1_

Vem var det som bannade dig? Fiveguard Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anticheat banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och kollade tiktok medans jag var påväg in på fivem sen connecta jag till servern och fortsatte kolla lite tiktok sen när jag kom in på servern så tryckte jag på karaktär som heter Bengt Larsson när jag tryckte på han så tryckte jag sen på arbetsplatsen och spawnade in när jag spawnat in så gjorde jag f8 clear sen höll jag in knappen h där man kan ta av sig klädes plagg men de tog en liten stund att komma in på menyn vilket jag tyckte verkade konstigt så jag kom in på menyn tillslut och då tryckte jag på knappen där man kan ta av sig huvudbonad för att jag skulle ta av mig min polis mössa jag hade på mig men jag var tvungen att trycka flera gånger för att den skulle komma av så tillslut så frös spelet/krashade och då gick jag in på fivem igen medans jag kollade på tiktok när jag väl skulle ansluta till servern då så hade jag blivit bannad av anticheatet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att den var felaktig eftersom att jag har hört att det har hänt folk att dom ba hoppat in i en bil och blivit bannade av de jag har själv bara försökt ta av min huvudbonad som jag tyckte va ful och då blev jag tydligen bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan av medel vdm och andra två kommer jag inte ihåg och jag lärde mig av dessa bans efter att jag har förstått vad som är fel och rätt efter man blivit bannad/ denna bannen kan man inte lära sig nåt på dock för jag bara skulle ta av en huvudbonad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag vet inte varför detta ens hände som sagt så försökte jag bara ta av min huvudbonad och då krasha spelet och jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte spara huvudbonader som man inte tycker om på sin outfit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka