Accepterad Clayma | Medlem ansökning [23 savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clayma

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199208377080/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rebal

Vad är ditt discord namn? Clayma#5265

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär handlar om en kille som heter Clayma Svensson, 20 år gammal. Han växte upp i Malmö och har varigt med om väldigt mycket sedan ung ålder och sett det mesta. Clayma har alltid haft ett stort intresse för bilar och musik. Han växte upp bland dåligt folk och hamnade alltid i problem. Han blev indragen i det krimenella livet fast han inte ville det, han blev alltid utnyttjad av malmös äldre. Nu när Clayma fyllt 20 tänker han flytta och försöka börja om på nytt för att slippa undan problem och ta igen sitt liv för att leva ett fint och trevligt liv. Han hade hört ett par vänner prata om den fina staden, Unive så han gjorde lite research och han gillade hur det verkade vara där speciellt alla områden som Bel-Air, Brentwood och Beverly Hills. Nu ser han väldigt mycket emot att bo där och är redo för nya äventyr i staden Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket att komma med till servern som bra och roligt RP for mig och for alla andra också. Samtidigt som jag självklart följer alla reglerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriöst och bra RP som kul för mig och alla andra runt om mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte allting handlar om mig och jag är inte huvudpersonen i alla sitvationer och jag ska låta motparten också vinna under vissa scenarion.

Hur hittade du Unive? Det var en kompis som tipsa om Unive.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka