Accepterad Claxx_1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.cozy

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199167949200/

Ditt Hex-ID: steam:110000147fbc990

Vad är din discord tagg? cozyclax

Vem var det som bannade dig? Hxdde1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-07 152829.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom tordde att jag skulle ta bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick runt men innan det hoppade jag in i securitas bilen men skulle aldrig ta den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det för jag försökte aldrig tjuvkoppla och skule aldrig köra iväg med bilen i början rpa jag bara på att jag ville se insidan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En va vdm som jag inte trodde va vdm och en annan mins jag inte vad det var men jag tar lärdom efter varje ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara öppnat dörren och unte suttit mig i den för att jag ville se insidan

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska hoppa in i folks bilar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det försåt jag

kan ens hxdde1 svara på min ban överklagan han är bara medlemsskaps ansvarig

vet någon om bara hxdde1 kan svara eller kan andra också svara på min ban för han är gått och lagst sig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka