Nekad Claus görgensson | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199186104238/

Vad är ditt namn i verkligheten? Grim Larsson Lorentzen

Vad är ditt discord namn? 𝕃𝔸ℝ𝕊𝕊𝕆ℕ_𝟛#9515

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Görgen Planka och han kommer tidigare ifrån norge där han bodde med sin fru och familj men nu så blev de en översvämningn i staden där han bodde så nu bor han i sverige me sin fru då hans familj bor kvar i norge. Han är en pratglad gubbe. han gillar att jobba och tjäna pengar. Han har bott här nu i 10 vecka och han gillar de redan mvh görgen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har varit medlem på andra servrar som t.ex ortenwave netan och färgstaden. Jag kan rpa på en hög nivå och kan alla regler. Jag kommer på servermöten och så vidare. Vill gärna bli högre uppsat i servern men de kommer nog ta ett tag de är därför ni ska ta in mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mer arbetare kanske bli servervakt eller något. jag kommer skicka in reports om någon lallar. Jag sköter mig bra och kan rpa på en hög nivå jag har aldrig fått någon hög ban bara i 30 min för lallsaker de var bara onödiga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet inte vad ni menar men om jag går vidare kan ni utvekcla mer i intervjun. då jag tror jag förstår då jag har varit boss i gäng och så vidare så jag kan nog utveckla ett cenario

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar i skolan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka