Inaktuell classicoo | Ban Överklagan [Limpis]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 27777
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 27777

Gäst
Länk till din steam profil: Skriver pm

Ditt Hex-ID: Pm

Vad är din discord tagg? Classic

Vem var det som bannade dig? 320, limpis

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: juice-wrld-pfp-22.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att gå till en annan server som jag verkligen ångrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick med i en discord när jag blev blackad, jag ångrar mina val väldigt stort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rätt, jag gjorde fel. Men däremot så tkr jag det är väldigt konstigt att folk som gjort terrordåd om och om och om igen får komma tillbaka, jag hade inte en ända tanke på att göra ngt sånt då jag respekterar servern och personerna som spelar på den, jag ångrar mina val grovt och hoppas att jag kan få en chans till

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte gjort samma sak igen vilket jag verkligen ångrar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått med i servern vilket då var kusten vilket jag verkligen ångrar och tro mig när jag säger det, jag ångrar mig verkligen och vill bara komma tillbaka till min server och servern som är rätt för mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte gå med i ngn annan server

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Vet

Lovar dig att det inte blir någon skit igen, tro mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka