Accepterad Classic | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Classic

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Classic

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2004

Berätta om din karaktär. Hej, mitt namn är Emil björn och jag är född 04. Emil jobbar som polis och älskar att hålla på med bilar och vara med kompisar på fritiden, Emil är en människa som älskar att hjälpa andra och gillar att göra rätt utav sig. Emil hade en bra uppväxt med bra betyg i skolan som gjorde att han kom in på polishögskolan. Emil har även ett stort intresse för hockeyn och hans favorit lag i SHL är FBK och i NHL är det Tampa bay lightnings. Emil gillar som sagt att göra bra ifrån sig och önskar öppna armar till honom i unive staden. Emil är en person som är väldigt inriktad på sitt jobb och vill göra jobbet så proffsigt som möjligt, han tycker att unive staden har varit den bästa staden han har varit i och vill däför fortsätta i den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra social rp och även en bra polis rp, jag gillar att rpa bra och inte göra saker som man inte får, tycker att de är viktigt att göra rätt ifrån sig så att man slipper allt tjatande över att man gör fel och att man i allmänhet bara ska göra rätt utav sig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt och pengar utan att man ska spela för att ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM = använder ett fordon som vapen, RDM = Dödar någon utan anledning, NLR = New life rule, om du dör får du it komma ihåg vem som dödade dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 2k timmar på fivem, mestadels på unive så ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka