Nekad Classic | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Classic

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
26
Länk till din steam profil: Finns

Ditt Hex-ID: Finns

Vad är din discord tagg? Classix

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? Blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? .

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att spela på en annan server vilket jag verkligen ångrar. Fick alla roller indragna när jag var icke medlem på unive och på den servern jag joinade. Jag ångrar mig grovt vill bara ha en chans till, vill visa att jag är värd den därför tänker jag som sagt inte ge upp. Många vanliga spelare mm saknar mig och vill att ni på unive ska ha en bra rp o skit så jag kommer inte tillbaka för att förstöra för allt och alla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick med i en discord server sen så blev jag bannad från alla unives discords. Vilket jag verkligen ångrar därför ber jag bara om en chans till philip

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig. Det var bara jag som inte följde era regler.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte gjort samma sak igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skitit i att joina den där skit servern. Vill bara tillbaka till unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte joina skit servrar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Snälla philip, hade inte velat komma tillbaka om jag it gjorde så här många överklagan som jag gjort

Snälla philip, hade inte velat komma tillbaka om jag it gjorde så här många överklagan som jag gjort
Du har gjort många ban överklagningar, men har du förstått problemet eller skriver du bara att du förstått problemet för att du inser att det är den enda utvägen att komma in på servern?

Du har gjort många ban överklagningar, men har du förstått problemet eller skriver du bara att du förstått problemet för att du inser att det är den enda utvägen att komma in på servern?
Jag har förstått philip, hade inte lagt ner så mycket tid om jag inte ville komma tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka