Nekad Classic | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Classic

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
26
Länk till din steam profil: Finns

Ditt Hex-ID: Finns

Vad är din discord tagg? Classic

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Klacksko

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har fått en klacksko i huvudet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag då spelade på en annan server som jag inte gör nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Spelade på en annan server så aa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktigt men lite tråkigt jag var ju liksom en bra spelare och nu kommer ju staffsen se mig som en problem spelare vilket är väldigt tråkigt

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gjorde inte om det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte joinat servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska upprepa samma misstag igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Vet

Varför valde du att lämmna Unive från början om du nu ångrar dig?
Hur kan vi lita på att du ej lämmnar oss igen?
Du känner mig. Jag kommer och går, men känner att jag inge riktigt har hittat en bra server som jag ville stanna på

Du känner mig. Jag kommer och går, men känner att jag inge riktigt har hittat en bra server som jag ville stanna på
"Jag kommer och går" vi på Unive rollspel vill ha trogna medlemar som inte lämmnar oss för andra servrar

"Jag kommer och går" vi på Unive rollspel vill ha trogna medlemar som inte lämmnar oss för andra servrar
Detta är ju då en sak philip ska svara på, men alla kommer och går, men eftersom jag inte hittade den rätta servern för mig så kommer tillbaka liksom

Detta är ju då en sak philip ska svara på, men alla kommer och går, men eftersom jag inte hittade den rätta servern för mig så kommer tillbaka liksom
Så du förklarar det som att Unive är en backup server ifall du jobbar en server som du inte gillar?, så kan vi ju inte ha det hellee

Så du förklarar det som att Unive är en backup server ifall du jobbar en server som du inte gillar?, så kan vi ju inte ha det hellee
Nej unive är inte en backup, jag hittade ju inte rätt server utav alla servrar. Därför väljer jag ju att komma tillbaka...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka