Accepterad Classic | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Classic

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
26
Länk till din steam profil: Finns på andra

Ditt Hex-ID: Finns på andra

Vad är din discord tagg? Classic

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att du har blivit permanent avstängd för .

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att lämna servern vilket jag insåg var väldigt dåligt att jag gjorde nu i efterhand

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag valde att sluta med rpn, jag skrev till en staff som heter ludde att ta bort min roller för att jag inte pallade rpa mer, jag har träffat så många kompisar på unive som jag inte är redo att lämna samma med servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt var den absolut inte, jag tycker att det är lite tråkigt att jag ska bli bannad för att jag lämnar servern dock, därför tycker jag att jag ska få en ny chans som jag vet att jag inte kommer att sumpa, ber så himla mycket om ursäkt för att jag valde att lämna och har insett att det var ett riktigt dumt val utav mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag inte ska göra samma sak igen, men detta är ju min första och sista perma ban och hoppas att jag inte kommer att få gå igenom samma misstag ännu en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha berättat lite mer utvecklat varför jag lämnade servern eller snarare inte lämnat alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte kommer göra samma misstag igen, jag har insett att det var väldigt dåligt utav mig att göra det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka