Accepterad Classic | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Classic

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
26
Länk till din steam profil: -

Ditt Hex-ID: -

Vad är din discord tagg? Classic

Vem var det som bannade dig? Fiveguard

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet ej, jag hade nämligen uppe min aktiviteshanterare samtidigt som jag var inne på servern för att ändra fivems prioritet men när jag väl gjorde detta bannade anticheatet mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta en intervju med en kille på stationen eftersom han ville bli polis, sen så står jag och snackar med rekryteringsledningen samtidigt som jag har uppe min aktivitetshanterare och sen när jag ska gå till killen jag ska hålla en intervju med så blir jag helt plötsligt bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, den var felaktig eftersom att jag har lärt mig utöver all skit jag gjort på denna server så om ni kollar mina senaste bans så är det endast en som vart ett missförstånd också, men jag skulle gärna vilja bli unbannad och kunna rpa återigen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte gjort samma skit igen, problemet är att jag kan inte göra samma skit igen när de kommer till anticheatet utan jag vill bara kunna gå in och rpa igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget i mina ögon då enligt mig så är detta inte direkt mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka