Accepterad Classic | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Classic

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
26
Länk till din steam profil: Skickar pm

Ditt Hex-ID: Skickar pm

Vad är din discord tagg? Classic

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: 940218F5-F4D4-48F6-B725-D414D4663C8F.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick med i en annan server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick med i en discord å efter det så tänkte ja kolla på unives dc sen såg ja att ja var borta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig utan det var jag som gjorde helt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte gjort om samma sak igen men jag tänker lite efter ibland så lyssnade inte på den överenskommelsen jag och Philip hade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått med i discorden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte gå med i en annan server jag ångrar mitt val väldigt grovt och ber dig efter en till chanx

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag lyckades komma på vad mitt lösenord var på detta kontot så jag kommer att radera den överklagan jag gjorde på det nu kontot. Förlåt Philip jag ångrar mig grovt.

Philip jag ber dig ge mig ett försök så kommer jag göra dig stolt igen. Jag lovar att jag inte kommer att komma tillbaka som någon problem spelare utan jag kommer tillbaka för att jag saknar rpn här

Ge mig åtminstonde ett försök till. Jag ska bevisa för dig att jag inte kommer att komma tillbaka som problemspelare som bara är där för shoot n loot. Jag kommer att bibehålla min rp som den var när ja lämnade

Jag lovar dig helt ärligt denna gång. Jag kommer inte hit för att förstöra, jage inriktad på unive snälla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka