- Meddelanden
- 272
- Reaction score
- 15
-rep ber i PM om att reppa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Ajajaj-rep ber i PM om att reppa
<3+rep Hade vart bra staff och han är mogen person
<3+rep skulle passa bra som staff![]()
wawawwaw+rep hade passat bra som staff!
+repVad är ditt namn i verkligheten? Max
Ditt discordnamn: 𝒸𝓁𝒶𝓈𝓈𝒾𝒸
Ange ditt födelsedatum 4 April 2004
Varför ska just du bli staff? Jag känner att den delen utav mig som vill hjälpa servern har kommit, jag är en aktiv och bra staff, jag är inte rädd för att ta beslut mm, vissa staffs är det och det är verkligen inte bra att det är så om en staff är rädd för att ta beslut så kommer det inte komma någonstans, jag ska bli staff för att jag har hjärnan och aktiviteten för att bli staff, jag har längtat efter att få prova detta väldigt länge nu då jag torskade första intervjun, men jag hoppas att jag kan få en ny chans utav philip. det jag skulle vilja utveckla en hel del på servern är den kriminella rpn då den har varit väldigt enformig väldigt länge nu, har flera stycken kriminella kompisar som valt att gå över till polismyndigheten för att dem känner att den kriminella rpn är så himla död, därför så vill jag kunna fixa upp den lite mer än vad den redan är. Skulle även vilja bli staff inom området support och eller jobb ansvarig för att jag är väldigt bra muntligt att snacka med folk, det finns lite minus grejer med mig och dem är att jag kan ibland ta förhastade slutsatser och det är ju inte så bra, det kan vara nödvändigt att jag skriver detta för att då vet ni någon enstaka liten grej som jag är lite mindre bättre på, men som sagt jag är mogen, aktiv och utför ett riktigt bra jobb, flertal spelare har sagt att jag ska bli staff så här tar jag min chans
----------
etfersom jag har torskat en intervju så är det ju lite mindre chans att jag får en till chans att faktiskt klara den skriftliga ansökan till staff men jag valde att göra denna för att jag känner nu att den kriminella rpn behöver fixas väldigt snabbt, annars så kommer det bara vara en massa poliser och några kriminella och det blir ju inte heller kul, jag tycker ju då att alla förtjänar en ny chans som sagt och därför väljer jag att ta denna MVH classic <3
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? allt från 10 - 11 till 00 - 06
Hur länge har du spelat på Unive? sedan 01/01/2021
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja fast inte på unive
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nepp
+rep
<3+rep ser ut som en bra staff och han passar som det