Inaktuell Classic | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Classic

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? El Classico

Ange ditt födelsedatum 4 April 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? oftast vid 09 - 03 om jag inte har något att göra

Hur länge har du varit medlem på Unive? mer än 1 år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 ggr 2st vart felaktiga

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är någon som skyddar servern på ett mindre sätt än en staff gör, som tillexempel kickar och svbannar folk som gör saker fel, en person som håller koll på saker som staffs inte kan vara och titta på hela tiden, det är där servervakter kommer in, dem ska göra det lilla jobbet som staffs inte hinner med eller kan göra för att som sagt dem kan inte vara och titta över allt på hela mappen hela tiden så då måste DU fixa detta och banna eller kicka personen som gör fel

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig till att vara servervakt då jag är väldigt aktiv som spelare och tar ansvar över att vara servervakt, jag var servervakt innan den där servervakt uppdateringen och hade inte missat ett ända möte och hade inte heller en ända varning som servervakt, jag vet hur man gör jobbet på allra bästa sätt och är väldigt utvecklad gällande alla kommandon som en servervakt får använda och får tillgång till, jag är inte rädd att ta beslut om någon gör något fel så ska dem få konsekvenser direkt det går inte att tänka till en extra gång om personen gör något fel så bannar du och om den var felaktig så får du hoppa support så tar vi det där ifrån sen :)

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är någon som utför ett bra jobb, en person som vågar ta beslut och en person som är aktiv

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse inom SV är att tex revva i skott scenarion då du dör, Att liksom kicka eller banna folk för ingen anledning mm, som sagt jag hade inte en ända varning eller något som sv förut och tyckte själv att jag gjorde ett galant jobb och tänker att ha detta nu med, Önska mig lycka till MVH classic

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka