Nekad class1c | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

class1c

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/class1ckingelite/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? class1c#5142

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliver Karlsson och han är 20 år snart 21 år, han växte upp i en bra familj som hade det väldigt bra ekonomiskt. I hans unga år var han en snäll och bra person men han kom in i en kompiskrets som gjorde kriminella handlingar. Han började i tidig ålder med kriminella grejer. I nutid lever han ett vanligt svensson liv men vid sidan av är han även kriminell och har en kriminell organisation med hans gamla polare från gymnasiet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker själv jag är en riktigt bra rollspelare och jag kan sprida så jävla mycket glädje i mitt rollspel. Jag har stor erfarenhet inom rollspel och har spelar på flertal servrar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vad jag har sett än sålänge känns det som ett skön community och väldigt bra server overall.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det bara på fivem listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida så mycket glädje och även ha så roligt som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka