Clas
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio
Vad är ditt discord namn? Clas12
Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010
Berätta om din karaktär. Karaktären är i fråga en person som heter Christoffer Gunnarsson, Christoffer är bög. Chrille ville bli polis. Men sin kompis är rekryterare så han kommer anställa Christoffer
. En dag så vart han mobbad i skolan så han ville hjälpa staden och bli polis så han började plugga till polis när han var 20. Han fick bra betyg i skolan trots att han hatade skolan så fick han A i typ alla ämnen. Han är uppväxt med sin bestis festis Gustan Andersson. De älskade varandra. En dag så vart han kidnappad som en 12 åring och då ville han få hämd på personerna som kidnappade han därför ville han bli polis också. Han ville hjälpa alla i staden att känna sig trygga och glada.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion som är roliga för båda partnerna. Realistiska scenarion. Jag kan också bidra med en bra polis RP.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att jag ska vinna likssom. Att andra också ska vinna scenariot.
Hur hittade du Unive? Kört innan plus vänner.
Vad är ditt discord namn? Clas12
Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010
Berätta om din karaktär. Karaktären är i fråga en person som heter Christoffer Gunnarsson, Christoffer är bög. Chrille ville bli polis. Men sin kompis är rekryterare så han kommer anställa Christoffer
Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion som är roliga för båda partnerna. Realistiska scenarion. Jag kan också bidra med en bra polis RP.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att jag ska vinna likssom. Att andra också ska vinna scenariot.
Hur hittade du Unive? Kört innan plus vänner.