Ej Antagen Clarkolofsson | Chef-jobb ansökan [Wiking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.miloooz

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Milo

Vad är ditt användarnamn på discord? .miloooz

Ange ditt födelsedatum: 18 September 2000

När fick du medlemskap på Unive? 23 Nov 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Clark har varit P/A på taxi gripen i typ 3 månader och har bra erfarenheter på många jobb då han har jobbat över allt förutom Aimo park han har även varit vakt på vanilla unicorn jag har även varit väldigt aktiv och har tagit väldigt många intervjuer och typ varit chef fast jag bara var P/A

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? att göra vanilla unicorn till den största natt klubben i staden och expandera våra erbjudanden och även göra så att folk kan ha bättre kvällar jag vill även försöka göra så vi får så aktiva öppet tider som möjligt och så vi får kunder som inte bara kommer en gång och sedan kommer dem aldrig igen utom även några stammisar jag tänker även att om jag blir chef så kommer jag ha olika event/tävlingar där man kan vinna olika priser och så tänker jag göra så man kan boka våra bartenders vid vissa tillfällen som tex, bröllop jag ska även försöka fixa stand up kvällar och vip kvällar och vid vissa tillfällen grill kvällar så att vi får mer folk som kommer

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara väldigt aktiv minst 2 timmar om dagen men ofta mer på helger kan jag jobba i upp till 6 timmar

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: Inte varit medlem i 30dagar. Du kan ansöka igen den 23december!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka