Nekad clapzzzz | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clapzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? clapzzzz#4654

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2008

Berätta om din karaktär. . gunnar är född 1987, gunnar växte upp in en normal familj med två brorsor. gunnar hade många kompisar i skolan. han hade en vanlig uppväxt. gunnar är en kille som har intresse om bilar gunnar gillar att köra bil och meka med bilar. gunnar bodde i en storstad. efter skolan brukade Bengt och hans kompisar åka på bilträffar och kolla in på bilar som fanns där. och han gillade också att cykla med sina kompisar på mountainbike banor. när han växte upp ville han jobba med att jobba med bilar så att han ville jobba på vianor eller mekonomen eller scstyling. gunnars pappa jobbade som bilmekaniker och han brukade vara mycket med sin pappa på hans jobb för att han gillade att meka med bilar. men när han han blev lite äldre växte hans intresse för poliser mer, det var nu hans dröm jobb, så han sökte till att bli polis och hoppas han kan få jobbet. men han har lite problem i livet som t.ex. han är en enastående pappa med 2 tvillingar, han har väldigt fattigt med pengar. men de är därför han har ansökt till att bli polis så han kan tjäna lite pengar från lönen så han kan ta hand om sina barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med hög och rolig rp nivå då jag tidigare spelat på servern och andra servrar innan. Jag kommer också att se till så att min omgivning får rolig rp. Jag kommer också att bidra med roliga scenarion. Jag kommer också se till att båda parter i ett scenario får rolig rp, vill också se till så att alla i min omgivning får en rolig upplevelse och rolig rp på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder ungefär att man ska RP så bra man kan och göra Scenariot så bra och roligt för bägge parterna och inte bara för sin egen vinning.

Hur hittade du Unive? tiktok, youtube, fivem och kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka