Nekad clapzzzz | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clapzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199279919220/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? clapzzzz#4654

Vem var det som bannade dig? moezz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bakrundsbild.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad eftersom att när jag var död så hade jag buggats under marken och jag valde att ta spawnmenu för att de skulle fixas men när jag skulle trycka på senaste position men jag råkade missklicka och trycka arbetsplatsen. innan de så jagade vi en bil och vi krockade jag hade bälte på mig men jag flög ut ur bilen ändå vilket var ganska konstigt, då tänkte jag ju att jag inte skulle rpa så mycket på de eftersom de va bugg men jag rpade lite ändå genom att säga aj o så. det var väldigt dumt av mig att ställa mig upp direkt efter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi skulle till trygghansa sen kommer det en audi och säger t min kompis "tjena brush" och rutan är nedragen på deras bil då ser jag han rikta och jag säger då hallå varför riktar du. då väljer han att skjuta oss, vilket var väldigt konstigt. sen följer vi efter dem och skjuter tillbaka sen dödar dem oss och sen hände det inte så mycket mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var såklart en helt rätt ban förstår till 150% att det var jag som gjorde fel och de kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. typ sunt,pwg lite så dem var när jag va ny på unive och inte var så bra på rp men jag har lärt mig mycket bättre nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort annorlunda är att inte gjort något av de vi gjorde. ångrar att jag stallde mig upp direkt efter kraschen och att jag tog spawnmenu. förstår att det förstör scenariot men tänkte inte på det mitt i stunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Varför ens dra spawnmenu under en skottlossning för att inte bli av med sina vapen?. Det är bara så tråkigt att se.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka