Nekad clapzzzz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clapzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199279919220/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ea85074

Vad är din discord tagg? clapzzzz

Vem var det som bannade dig? Adaam

Bild på banmeddelande: 320.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ör att jag blev jagad av bloods deras bli går ju 540 så de rammar mig i fullfart så jag flyger iväg sedan när jag landar så säger jag aj o rpar på skador men sen råka ja missclicka så jag åkte fram

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid klubb huset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt/fel ban för jag gjorde ett fel som ja vet det var att jag åkte iväg lite för fort efter jag hade krockat och jag vet att de var fel av mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. typ fearrp, copbait,sunt med dessa var när jag avr ny t unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag hade kunnat gjort annorlunda är att jag hade kunnat rpat lite till än att ba åka därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka