Inaktuell clapzzzz | Ansökan till Staff [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clapzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Ditt discordnamn: clapzzzz

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? för att jag har varit staff innan och tyckte de var väldigt roligt. och jag vill framförallt hjälpa till att utveckla rpn på servern. jag kommer vara väldigt aktiv inom mitt arbete som staff och kommer skaffa så rolig rp som möjligt för de som rpar på servern, jag är väldigt trevlig och seriös. så om jag typ tar en support ärende så låter jag båda parter prata och vara väldigt trevlig och förstålig och inte vara otrevlig och ta en massa beslut för snabbt, de tycker jag är väldigt viktig att man e seriös som staff eftersom alla andra rpare står upp för dig, för om du t.ex. sitter o lallar runt kommer folk inte ta dig seriös och undra vilka dåliga staffs de e därför är det viktigt att vara seriös och inte lalla runt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker de är lite rörigt just nu inom rpn och väldigt många lallar jag vill få ett STOP på detta och jag vill skaffa en så rolig miljö som möjlig för rpare. så att denna servern i framtiden kommer vara en bra rp server, vilket kommer locka mer och mer folk då blir denna servern större och aktivare vilket den redan e.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ja kommer lösa de så att alla som är nya t rpn kommer jag lära hur man rpar bra. annars om folk inte lär sig åker de på ban men jag och de andra kommer vara väldigt aktiva med att specca och hålla koll så de inte e så mkt lallare på servern. för jag vill utveckla servern så det blir så bra rp som möjligt

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag tycker att man ska vara så seriös som möjligt och vara en förebild för de som rpar och att man inte ska hålla på att lalla runt som staff för att ifall man håller på att lallar runt så ska man INTE vara staff. för att du ska liksom vara en förebild för alla andra rpare och visa dem bra rp då blir de inte bra ifall du håller på o lallar runt. och att man ska vara trevlig mot de som behöver hjälp och om dem e otrevliga mot dig ska du visa att du är mogen och förtjänar staff rollen och inte vara otrevlig tillbaka

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja alltså de e klart privat livet går före men jag är väldigt aktiv inne på fivem, men om de kommer upp nått viktigt irl så går de såklart före, men är inne typ 5h om dagen på fivem

Hur länge har du spelat på Unive? typ 1,5 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit helper en gång innan och det var väldigt kul, jag trivdes väldigt mycket som staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka