Nekad clapzzzz | Ansökan till Servervakt [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clapzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad heter du på discord? clapzzzz

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktiviter ser ut som på lov vaknar ja äter frukost åker o gymmar sedan spelar resten av dagen, när de är skola så går ja i skolan på dagen efter skolan åker ja o gymmar sedan spelar jag när jag kommer hem.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem några gånger så ja har spelat unive ca 1,5 år men nu har jag varit medlem typ 2 mån

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte bifoga bild men ja tror ja har blivit bannad ca 25 ggr men dem var när jag var ny på unive, många som var felaktiga, men också många jag har lärt mig från

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att vakta servern, hålla borta lallare som inte följer reglerna på servern, och de gör staffs jobb lättare som t.ex. ifall en servervakt stötter på en lallare inom rpandet och en staff ksk inte är där så kan servervakten banna hen i 1h sedan skicka in i bansbevis så staffs kan banna längre. för staffs har väldigt mycket att hålla koll på då känner jag att jag kan vara som en lite hjälpande handen att ser jag en lallare som staffs inte gör ger jag den en ban och skickar in i

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på unive för jag har spelat på unive nu ganska länge och har varit helper och staff några gånger, vill också underlätta lite till staffsen. kunna ta hand om dem har lallarna staffsen inte ser. för staffs har väldigt mycket att hålla koll på då känner jag att jag kan vara som en lite hjälpande handen att ser jag en lallare som staffs inte gör ger jag den en ban och skickar in i ban bevis så staffs kan kolla upp om dem ska ge den personen en längre ban.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse: de är om man t.ex. dör i en skottlossning eller din vän gör de att man ressar då när man dog för att vinna scenariot eller om man ligger på sjukhuset och inte vill rpa på skador då man bara ressar. eller om man bannar eller kickar nån i ett scenario för att vinna de scenariot

korruption: de är ju ungefär samma att man ressar sig själv eller vän för att vinna scenariot och man abusear sina perms, de kan också vara att du ser din vän lalla och göra regelbrott men du bannar inte eller kickar för att de är din vän

Din Servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka