Accepterad CLAPZZ | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CLAPZZ

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxi

Vad är ditt discord namn? lil_2ms

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Hamid 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, skön och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi Hamid han växte upp i en lugn förort till staden, där alla kände alla. Han var en typisk ungdom med stora drömmar och en vilja att komma långt i livet. Hans föräldrar jobbade hårt för att ge honom ett bra liv, men deras ekonomi var alltid på gränsen. De pushade honom att studera, gå i skolan och hitta en seriös karriär. Men Abdi kände sig aldrig riktigt hemma i den trygga förorten. Han hade alltid en känsla av att världen där ute erbjöd något mer – något som skulle ge honom makt, respekt och pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till och skapa bra rp-scenarier och olika till exempel rån och andra kriminella handlingar här på servern. Jag har mycket erfarenhet av rp och har spelat på många norska servrar innan som är allvarliga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att du måste använda rättvist spel och inte maktspel eller ha en vinnande mentalitet, du måste alltid ge den andra parten en ny chans att tala eller spela för sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har vdm och ska inte göra om det för jag ska ta rp seriöst.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Det innebär att man inte dödar någon utan andledning. VDM/VEHICLE DEATH MATCH det innebär att man inte får använda bilen som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag tar RP som att det vore i riktiga livet.

Senast ändrad:
Hej @CLAPZZ

du skrev att du är aktiv medlem på en annan server, är du redo att säga upp dom rollerna. För vi har en regel här på Unive att man inte får spela och vara aktiv medlem på en annan server samtidigt som man har roller och är medlem på denna server.

Du har 24 h på dig att svara innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej @CLAPZZ

du skrev att du är aktiv medlem på en annan server, är du redo att säga upp dom rollerna. För vi har en regel här på Unive att man inte får spela och vara aktiv medlem på en annan server samtidigt som man har roller och är medlem på denna server.

Du har 24 h på dig att svara innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Jag ska inte spela på en annan server från idag och bara vara aktiv på unive. MVH clapz

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka