Accepterad CLAPZZ | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CLAPZZ

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Bern

Vad är ditt discord namn? lil_2ms

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Bengt

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, skön och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Liam Bengt Under Liams uppväxt blev han mobbad för sitt efternamn vilket fick honom att både bli frustrerad och ensam i skolan men detta skulle ändras... I 7an skulle detta ändras Liam bytte skolla då han inte orkade gå kvar på grund av att han blev mobbad. Han började på en skola i ett kriminellt utsatt område där hans betyg gick ner och ner han blev kompis med dem "coola" han började skippa lektioner med dem och han drogs in i en cirkel han skulle ångra. Han började med lite små brott som att snatta men med tiden ville äldre att han skulle ta vara på deras droger och vapen, hans största misstag var att gå med på det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra bra rp och förbättra den eftersom jag har bara spelat fiveM i 1 månad och kommer att hjälpa dem nyare spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska gå för att vinna. Fast det heter motpartens vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Det innebär att man inte dödar någon utan andledning. VDM/VEHICLE DEATH MATCH det innebär att man inte får använda bilen som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag tar RP som att det vore i riktiga livet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka