Accepterad CLAPZZ | Medlem ansökning [jojo08_08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CLAPZZ

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? bosse_74

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Abdi Hamid och han är 27 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, omtänksam och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Abdi Hamid under Abdis uppväxt så blev han konstant mobbat för hur han såg ut. Han var ensam och frustrerad och ensam i skolan och utanför skolan. Hans familj var fattig och därför kunde inte köpa så många kläder till han, men detta skulle slutas när han började i 9an då han blev så ledsen och arg eftersom han blev mobbad varje dag. Han ville byta skola men han kunde inte för hans familj var fattig men så han tänkte på ett sätt at bli rikare, genom att vara lite busig. Varje dag så brukade han snatta från butiker och hantera droger men en dag så hittade polis han med droger och satte in han för narkotikabrott. Nu så var han mer deprimerad än förut. Det hade gått några år och nu var han 27 år gammal det var 2024 och han släpptes fri och tänkte ta revange på sina gamla mobbare. Men hur skulle han göra detta hade ni tänkt jo att han skulle sätta upp dem till en fälla genom att ringa dem och berätta att han vill sälja droger till dem. Abdi bestämde en plats på var dem skulle vara och vilken tid dem skulle mötas. Efter några timmar så skulle dem mötas och Abdi var lite glad eftersom han skulle döda dem. Han tog sin g19 och gick till platsen där dem skulle mötas. Han gömde sig i en buske och väntade tills dem kom han hoppade ut ur busken och började skjuta mot dem! Han lyckades skada alla 3 rejält mycket och sen sprang där ifrån, men Abdi var inte glad längre och därefter ångrade han vad han gjorde, han trodde han dödade dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till och skapa bra rp-scenarier och olika till exempel rån och andra kriminella handlingar här på servern. Jag har mycket erfarenhet av rp och har spelat på många norska servrar innan som är allvarliga

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att du måste använda rättvist spel och inte maktspel eller ha en vinnande mentalitet, du måste alltid ge den andra parten en ny chans att tala eller spela för sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har VDM som betyder VEHICLE DEATH MATCH och det får man defensivt inte göra och lärde mig att aldrig VDM igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Det innebär att man inte dödar någon utan andledning. VDM/VEHICLE DEATH MATCH det innebär att man inte får använda bilen som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag tar RP som att det vore i riktiga livet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka