Accepterad Clapx | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clapx

Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198809196561/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Clapx#2734

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Andersson han är man född 1997-10-23 i Skåne. Viktor är en väldigt trevlig typ men han kan få mindre "ilske attacker" där han kan göra lita vad som helst. Viktor är en humoristisk typ som kan skratta åt nästan allt. Han gillar inte att snacka om hans familj för att pappan dog i det Afganiska kriget är han var 10 år, Bara några år senare dog hans mamma av psykiska problem, så Viktor var uppvuxen på ett barnhem. Viktor har även lite sov problem så han kan vara lite trög då och då. Viktor har precis flyttat in i en 2:a i centrala Unive, Han gillar igentligen inte stads livet sådär super mycket men han överlever, Han försöker att vara ute och jobba så mycket som möjligt för han vill flytta till hans dröm hus uppe i bergen. Viktor har jobbat som sjukvårdare, mekaniker och försäljare tidigare i Skåne innan han flyttade till Unive. Viktor älskar dessutom att bara dra till "Carmeets" och kolla på alla coola bilarna. Han drömmer alltid om att en dag kunna äga alla dem bilarna. Viktors jobb för tillfället är på postnord för den var det första jobbet han fick i Unive. Han är igentligen inte så nöjd med jobbet för det är ganska dåligt betalat så om han ens skulle velat kunna köpa dem där bilarna hade han behövt jobba i hela hans liv. Det är därför han söker för att bli sjukvårdare.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra till roleplay och spela realistiskt, följa regler osv, jag har inga mods o inget fusk, gillar roleplay o tycker de e kul när de funkar, gillar o köra moddade bilar och hänga på bilträffar osv, intressant med polisen och hur man måste köra enligt fartgränsen osv. Också roligt med konfrontation med polisen eller andra spelare om olika händelser, det gör rp riktigt roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server har många spelare därför vill spela på den, är det lite spelare är det inte roligt, denna server verkar bra och jag kanske börjar spela mycket rp på denna server. jag tycker det verkar roligt med rp och hur man kan hitta vänner, köra moddade bilar och prata med polisen om man blir stoppad. jag kommer att bidra till realismen och kommer söka jobb inom mekaniker eller liknande kanske även

Hur hittade du Unive? Fick tips av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på RP och vill ha roligt o träffa vänner och att jag vill lära mig att prata med mycket folk. och att jag vill få mer kundskap att arbeta inom olika jobb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server just nu.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka