Nekad Clapx | Whitelist ansökning [Jonathan[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clapx

Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198809196561/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Clapx#2734

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Andersson han är 24 år (1997-10-23), Oftast trevlig mot andra, Gillar verkligen båtar, Blev bort adopterad i ung ålder. Bodde i Skåne, Malmö i ett tag innan han flyttade hit.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med seriöst rollspel, följa regler osv. Jag har inga fusk / mods nerladdade på datorn heller. Gillar att snacka och ha det roligt med andra på servern, Hade tyckt att det hade varit roligt om jag hade kunnat söka till något jobb där jag gör det dagligen!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna servern har mycket spelare på så man blir aldrig trött på att man inte hittar någon att snacka med, Servern har varigt suverän den lilla tid jag har spelat på den och att det är så lätt att hitta och göra nya vänner. Om jag blir whitelistad kommer jag att bidra med en seriös rp och söka jobb inom polisen eller något liknande!

Hur hittade du Unive? Blev berättad av en kompis att det var en bra server att roleplaya på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill bli bättre på rollspel, lära känna nya vänner och veta hur olika jobb fungerar!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Andersson han är 24 år (1997-10-23), Oftast trevlig mot andra, Gillar verkligen båtar och bilar, Blev bort adopterad i ung ålder. Bodde i Skåne, Malmö i ett tag innan han flyttade hit. Viktor jobbade och hade ett stort intresse som F1 förare, Men för några år sedan hände en stor krash, Viktor låg i en koma i över ett år. Nu när Viktor mår bra igen försöker han få jobb inom Sjukvård och polisen. Eftersom att det var dem som hjälpte han mest i den perioden. Just nu jobbar Viktor på Postnord, Han gillar inte det jobbet särskilt mycket för att det inte händer så mycket det är samma sak varje dag, Lämna och hämta paket. ( UPDATE )

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka