Accepterad Clapx | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clapx

Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Clapx#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? LOV DAGAR: 12 - 02 OFTAST.

Vardagar: minst från 16 fram till 22 om inte mer.

Helger 12 - 02 Oftast

OBS! DESSA TIDER KAN ÄNDRAS BEROENDE PÅ ENS PRIVAT LIV.

Hur länge har du spelat på Unive? I 3 månader nu. om jag inte har helt fel.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade ju aldrig abusat mina kommands och inte låtit "Servervakt rollen" stigit mig över huvudet och rpat som vanligt. Jag hade använt mina perms på rätt sätt. Jag som polis åker ju runt massor och kollar hela ön. Med detta yrke ser jag mycket skit som händer. Jag hade bannat personen eller kickat. Om jag bannar personen klipper jag också vad som hände och visar detta för support så dem kan förlänga bannen om det behövs.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att fixa till servern fast ändå RPa inte som support eller liknande där det ända man typ gör är att specca. (BTW +rep till alla support och staffs : ) ) Jag vill få bort alla "Cop-baiters" som man träffar på dagligen som polis och jag vill överlag få bort allt lall.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag hade kunnat fixa till servern då jag är Aktiv hela tiden ungefär och stöter på rätt så många lallare som polis. Som sagt hade jag använt permsen på rätt sätt och inte abusat. Jag hade först och främst försökt få bort alla lallare som sagt och försökt mitt bästa med att göra servern till en bättre plats. Jag personligen tycker inte det är roligt när massor av cop-baiters och lallare springer fram till vår bil och börjar sparka på den. Helt enkelt blir Rpn inte rolig för någon.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag är Extremt Aktiv och älskar att spela på servern. MEN varje dag möter jag på minst 10 lallare som polis och kan inget göra åt det. Som Servervakt kan jag göra något åt detta banna / kicka dem klippa och skicka till support+. Pga att jag är så aktiv kan jag åka runt som polis och hålla koll på alla. Jag är oftast tillkallad till platser där det är stor folk samling, Då kan jag hålla koll så ingen förstör RPn eller bara gör det tråkigt genom att lalla eller liknande.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt så vill jag hjälpa servern samt så har jag som polis användning till det för det finns som sagt mycket lall och cop-bait som inte staffs som speccar ser så ofta. Jag vill också försöka få Unive till en mer Älskad Community än var den är nu pga alla lallare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag då jag har varit Support nyligen. Några användbara Är: /dv <- Tar bort närmaste fordon. /svban <- Bannar en person i en kort period. /kick <- Kickar personen ut ur servern /revive <- Gör så folk kommer till "liv" igen. eller bara ger personen mer "HP". mm.

Är du whitelistad på serven? Ja! Om frågan är "Är du Medlem på servern" så är svaret Ja!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har blivit bannad tidigare men dem flesta har varit Felaktiga och har snabbt blivit unbannad efter lite snack. Det finns dock en ban som stämmer helt och det var första dagen på servern om jag inte misstar mig själv, Jag blev bannad för OOC för det kom en grabb fram till mig när jag var utanför polisstationen och han frågade "Hur blir man polis" Jag som var dum nog svarade tillbaka "Du ansöker på Discorden" 3 sekunder senare blev jag bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Negativt. Har aldrig kört på någon annan server än Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka