Nekad claptbtw | Beslut Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

claptbtw

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Ditt discord namn: calma00

Ditt Hex-ID: steam:11000013a7d449a

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell och Medlem

Vem/vilka tog beslutet? Borzy och saabpro94

Varför tror du själv att beslutet togs? För att han antog nått även fast han inte sett hela scnariot utan bara slutet på det

Hur är beslutet felaktigt? Fear rp är inte felaktigt och det kan jag förstå men han söger att det inte är sista utväg fast jag är fast i human labs och polisen skjuter massa skott mot mig så är jag ju tvungen att försvara mig och han säger att det var sista utväg i dm men att vi tvingade ut sista utväg men jag körde inte bilen för det första så jag visste inte vad föraren tänkte och så är jag ganska ny krim så visste inte vad human labs menade om jag ska vara helt ärlig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://limewire.com/d/PLhTk#ItWuJwWAVn

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Ni stod ju där o skotta mot dom i flera minuter, istället för att dra. Eran lösning på scenariot verkade ju vara att döda en hel poliskår för att sedan fly. Det är bara så skevt och sådan låg nivå att åka till humane labs för att det ska bli sista utvägen sedan så står man aktivt där och skjuter mot dom. Sedan när dom smattrar ner eran bil så hoppar du ut och försöker skjuta tbx på dom. Denhär rp nivån hör inte hemma på unive överhuvudtaget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka