Nekad claptbtw | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

claptbtw

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941553818/

Ditt Hex-ID: steam:11000013a7d449a

Vad är din discord tagg? calma00

Vem var det som bannade dig? Borzy

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-22 175018.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han var arg över att jag skjöt mot poliser och inte förstod kontexten till varför jag gjode som jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med en allierad gängmedlem och vi åkte runt i sandy och chillade sedan så kommer polisen och stannar honom och jag sitter där bak vi båda tar av mask och är trevliga mot poliserna men sedan så vill polisen söka igenom oss även fast det inte är visitationszon och vi säger detta men han hotar med att dra ut oss så föraren åker iväg sedan så kör han till human labs och han hoppar ut och börjar skjuta mot poliserna men jag sprang in i själv gången och gömde mig i kanske 10 minuter tills att poliserna var påväg in till mig och började skjuta emot mig även fast jag inte hade vapen uppe så jag valde att gå runt hötnet och ta ut mitt vapen och skjuta tillbaka eftersom att korridoren är en återvändsgränd så kan jag inte fly på något sätt för att poliserna står och skjuter med mp5 vid garageporten sedan så får vi bak poliserna så som är vid parkeringen och då tänker vi att vi kan försöka dra för att vi trodde att det knappt var några kvar men när vi åker ut så börjar det komma skott och jag antog att alla dig fölrutom jag i bilen så jag tänker att jag snabbt ska hoppa ut och försöka ta en polis gissla och förhandla mig ut men jag hinner knappt sikta innan jag blir skjuten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att fearrp bannen är giltig eftersom det var väldigt dumt gjort men han valde att banna mig för sunt förnuft och brist på social rp och säger att det inte var sista utvägen för att vi tydligen tvingade fram sista utvägen men jag hade ingen kontroll över det då jag inte visste vad föraren tänkte göra jag är ny kriminell och han kör bilen så jag visste inte alls att han skulle göra detta och jag var tvungen att skjuta tillbaka mot poliserna för att skydda mitt eget liv så jag tyder att det ar sista utvägen och jag inte försökt tvinga fram det alls!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommit tillbaka från 6 mpnadera paus så kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte försökt ta gissla utan gett upp och tagit upp händerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska ge upp nästa gång något sånt här händer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka