claptbtw
Icke Medlem
- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 0
Ban-referens
qukvbw — FiveM, Utgår 2026-03-08
Anledning: skjuter som en dåre mot poliser, lösningen är att skotta poliser. Hoppar även ur bilen och riktar mot polisen efter att hela bilen blir nersmattrad.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Så att det var såhär. Jag var i sandy och åkte med min kompis och någon kille ifrån min gängs allians och sedan så drog min kompis så jag satt i baksätet med en kille jag inte riktigt kände så väl utan det är fölrsta gången jag pratat eller hängt med honom och sedan så kommer polisen och stannar oss då. Polisen ber oss båda att hoppa ut från bilen helt utan anledning vi hade inte skjutit och det var inte visitationszon för att vi var på route 68 vägen. Så föraren då drar ut på det men sen blir polöisen aggresiv och hotar med att dra ut honom från bilen så han blir rädd antar jag och kör iväg. han kör sedan till human labs med bilen i garaget så jag hoppar ut och springer in i humane labs medans killen börjar skjuta mot en massa poliser. Jag satt inne i humane labs korridoren i kanske 10-15 minuter för att tillslut så började poliserna komma in och började skjuta emot mig fast jag inte hade vapen. Så jag går runt hörnet och börjar skjuta tillbaka för att rädda mitt eget liv. Sedan så var vi kanske 3 som levde för att några kom upp till os för att hjälpa antar jag vet inte vilka det var antar att föraren hämtade dom. Men då iallafall så såg vi inga poliser längre så vi tänkte vi tar upp våra döda och sticker. Då så blir vi ner skjutna av piketer runt hörnet och alla dör förutom jag så jag hoppar ut bilen och tänker inte efter utan försöker ta gisslan och förhandla mig ut vilket var fel och jag vet det själv!
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar över fear rp till 100% då jag vet att det var fel. Men att jag blir bannad för brist på social rp och sunt förnuft. Jag skjöt mot poliserna för att det var sista utvägen och det är ju inte emot reglerna. Staffen säger att jag tvingade ut sista utvägen men jag hade ingen kontroll över vad föraren skulel göra vart han skulle köra jag litade bara på honom och visste inte varför eller att han skulle till humane labs antog att han skulle försöka köra iväg för att vi skulle gömma oss.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag ska tänka mer klart nästa gång och inte göra så snabba beslut.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag bara bröt mot fear rp och inte sunt förnuft och brist på social rp och jag har lärt mig över fear rp att jags ka tänka mycker mer nästa gång!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja