Accepterad Claeskingeling | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Claeskingeling

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noelkingeling/

Ditt Hex-ID: 1100001321f2610 (Hex)

Vad är din discord tagg? Stekarn7075

Vem var det som bannade dig? Blev automatiskt bannad pga anti-cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (3).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blev bannad av anti-cheat, vet ej varför. Har aldrig fuskat och kommer aldrig göra det heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag öppnade upp Fivem, gick in på servern, spawnade gäng-huset och sen kraschade mitt spel. Sen när jag öppnade Fivem igen och testade att gå in så stod det att jag blivit bannad pga anti-cheat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den är felaktig. Jag har aldrig fuskat, har inga fusk nedladdade. Vet inte ens hur/vad man gör för att fuska på Fivem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger innan för att jag körde snabbt i staden. Detta vår några månader sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej. Jag förstår inte varför jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom att jag blev bannad för ingenting så vet jag inte. Det bannade mig ju för anti-cheat, men jag vet ju sen tidigare att man aldrig ska fuska. Och det har jag aldrig gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, absolut!

Tillbaka