Accepterad Claes-Eric | Medlem ansökning (Oge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Claes-Eric

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ervinchoi) https://steamcommunity.com/profiles/76561199175426421/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? unnil#1932

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Claes-Eric Ingvar Jönson, han är 82 år gammal, han älskar matlagning och sjukvård, ett av hans drömjobb är sjukvård, för han älskar att hjälpa människor, han har hjälpt människor sedan han var 6, så han hjälpte sin pappa men en dag gick hans mamma bort min pappa jag blev väldigt deprimerad och adopterade mig till den här staden, så jag vet mycket om den här staden .Min favorit i hela världen är att hjälpa människor att skada och träffa nya människor men blyg men försöker ändå uppfylla min dröm är att träffa rätt tjej men innan dess vill han få ett jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem i unive för att jag vill förbättra min rp-nivå, det är lättare om du är medlem eftersom du kan få mer avancerade jobb som icke-medlemmar inte kan få. Det är roligare och bättre rp när man har ett svårare jobb än reporter för jag vill inte bara ha pengar utan jag vill jobba med ett roligare och mer tidskrävande jobb,
Jag ska också försöka göra servern större och roligare genom att vara så seriös som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att servern är välgjord, uppenbarligen har skaparna spenderat mycket tid på den här servern, telefonen och bilen är välgjorda, och det finns många spelare på unive, men mest på grund av hur det är byggt. Jag gillar verkligen staffsen+ spelarna och jag har fortfarande inte stött på en lallare och spelat. Jag kan även bidra till bra rp och skratt till alla jag möter!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver allt vinna i ett scenario tänkt på andra personen som gör ett scenario med dig där båda faktiskt har kul och inte bara skjuta.

Hur hittade du Unive? vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka