Accepterad Claes-Eric | Ban Överklagan [Kentish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Claes-Eric

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199175426421/

Ditt Hex-ID: steam:1100001486de175

Vad är din discord tagg? unnil#1932

Vem var det som bannade dig? Kentish

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-21 221534.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var ute o körde som vanligt tills några grabbar jag känner irl stannade mig och började säga mitt namn Irl och annat. Jag försökte åka därifrån för dem sparkade på min bil och körde in i mig men dem fortsatte och när jag försökte åka därifrån blockerade dem mig och jag körde på bilen för att undvika deras “RP” som inte ens var RP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i Stan tills några jag kände stannade mig och börja säga mitt namn irl mm. Jag körde därifrån efter ett tag sen kom dem tillbaka till mig och började slå på min bil igen där av jag råkade köra in i bilen för att dra där ifrån, dem följde då efter mig och för att komma därifrån var jag tvungen att köra förbi då dem blockade mig ett antal gånger som gjorde att jag körde in i dem så jag fick ban. Jag vill vara klar med att säga att jag försökte prata med dem innan jag gjorde som jag gjorde flera gånger var av dem skiter i vad jag säger och fortsätter. Jag hade ingen möjlighet att skriva en report heller då dem körde in i mig, följde efter mig, sparkade på bilen mm och skulle förstöra bilen innan en staff hade kunnat hjälpa mig. Jag valde att göra som jag gjorde då dem hade NITRP, pratade OOC, hade en importbil som var mycket snabb. Mitt agerande var inte för att förstöra för servern utan att komma ifrån ett extremt dåligt scenario som var allt annat än RP. Jag förstår att jag gjorde fel och har lärt mig att skita i om bilen går sönder och kontakta staff. Jag anser att jag bara gjorde allt som jag kunde för att undvika dem och att köra på dem när de blockade mig var inte det första jag gjorde utan jag försökte många gånger att säga till dem men ingen framgång. Jag vet att det är ett regelbrott och jag är djupt ångerfull och vill bara ha kul på servern men när det kommer folk som inte vill RP:a så blir det väldigt svårt. Detta var ett snedsteg och jag vet det men jag vill absolut ingen illa och absolut inte servern heller. Jag bidrar till bra RP på servern och jag vet att jag gjorde fel men med detta sagt så har jag lärt mig, jag ber om förlåtelse och jag kan försäkra att detta kommer aldrig hända igen och om det skulle det vet jag hur jag ska göra. Jag vill ingen och inget illa men jag visste inte hur jag skulle agera och har lärt mig nu. Det ända jag vill är att bidra med roliga RP stunder och ha roligt men detta blev väldigt fel. Jag har berätta det för mina vänner också och dem inser att det kunde betett sig bättre och RP:at på att dem inte kände mig som man ska. Jag är väldigt ledsen över mitt agerande och förstår att jag kunde gjort bättre men jag vill också att ni ska förstå mig, det var en väldigt obekväm situation men jag ber om förlåtelse och jag kommer förbättra mig till 100%.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Staffen som bannade mig såg inte hela scenariot och jag förstår anledningen till bannen i hans perspektiv men som jag förklarade så försökte jag göra allt för att undvika det men dem lät mig inte. Dem gjorde inget för att RP:a och ville bara lalla mm som jag skrev om. Jag är väldigt besviken över mitt agerande och kommer bättra mig och detta kommer aldrig ske igen och det kan jag lova. Jag ber om en chans till förbättring och det var en väldigt udda situation som inte kommer upprepas. Jag anser att jag gjorde allt i min makt för att undvika scenariot, i och med att dem blockade mig blev det svårt att komma därifrån också vilket ledde till det andra. Jag vet att det var fel och jag ska kontakta staff det första jag gör nästa gång men det var som sagt en konstig situation. Dem hade slått på min bil, pratat OOC, VDM:at mig innan staffen kom och om Kentish hade sett det hade han vettat att jag gjorde allt för att bara undvika dem och inte mer än så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 st tidigare vet inte varför eller hur länge, kommer inte ihåg men jag har tagit detta i lärdom till fullo. Jag gick in med en god och trevlig attityd och försökte kommunicera men detta brydde dem sig inte om tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kontakta staff nu i efter hand men där och då hade de förstört bilen men jag vet nu att det spelar ingen roll då att ta kontakt med staff skulle vara viktigare. Scenariot var udda och konstigt då dem hade NITRP, pratade OOC och lallade bara. Jag försökte med allt annat än det och vet nu hur jag ska göra i sådana scenarion.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kontakta staff vid lall, NITRP, OOC och andra knotiga scenarion. Strunta i att bilen går sönder och prioritera att kontakta staff när folk bara vill förstöra för servern och inte bidra till RP alls. Jag älskar servern och vet att jag kan bättre nu i efter hand men deras agerande gjorde mig besviken på dem då jag vet att dem kan bättre också men jag gjorde allt i min makt för att undvika dem vilket kentish inte såg, jag ber verkligen om ursäkt, detta kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka