Accepterad cl Axxpy | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cl Axxpy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? claxxpy

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Adam Arzi är en grabb men aggretions problem han är väldigt trevlig och snäll mot folk som är det tillbaka annars blir han lätt sur och arg. Han flyttade till Unive när han var 6 år. Han flydde från sitt land för att det var krig. När Adam växte upp så ville han bli bil försäljare så han satsade allt på utbildningar under hans skolgång men när han började 8an träffade han ett par äldre grabbar från ett gäng i hans stad. Han började umgås allt mer med de och ville bli som de eftersom han såg upp till de. En dag så fick han frågan om att gå med i gänget och leverera narkotika för de och han gick med på det. Han umgick allt mer med gänget han fick se vapen leveranser och mycket mer inom den kriminella världen. En dag så fick han veta att han kunde vara bil försäljare och kriminell samtidigt om han gör det smart och då gjorde han upp schema som han fördelade tiden så det inte skulle se märkligt ut eller att han skulle förlora sitt jobb. Adam gjorde saker med sina vänner som gjorde att de också ville bli kriminella. Adam hade kusiner som såg upp till honom och började med exakt samma saker. Adam ville skydda de med det gick inte. Adam är ingen problem person han ville allt och alla väl om de ville honom såklart. Adam är ingen person som gillar att skjuta men när det behövs så måste han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp genom att prata mig ur scenarion istället för att skjuta eller skapa mer bråk det är alltid sista vägen att skjuta. Jag kan bidra med bra rp genom att inte snacka ooc när jag rpar och rpa på ett bra sätt som man hade gjort i verklighetenjag tänker alltid på sunt förnuft när jag rpar och tycker fler folk borde göra det. Jag kommer även ge tips till nya folk som aldrig rpat förr.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte alltid behöver vinna ett scenario för att det ska vara roligt till exempel ett bank rån så ska man ändå låta polisen till exempel ha en chans genom att inte ta en bil som man vet om polisen inte han någon chans alls mot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag och kan skriva ner alla jag kan

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har rpat på Unive sammanlagt 1 år och sen på andra servrar började typ sent under 2021

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka