Nekad cl Axxpy | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cl Axxpy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199538931278/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e18864e

Vad är din discord tagg? realaxxpy.

Vem var det som bannade dig? Gaby_bs

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var lite aggressiv och jag har förstått

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade report om revive sen får jag dett meddelande på att jag måste ha klipp o sånt sen skriveer jag sen stängs reporten och då blev jag sur eftersom en staff ska fråga om jag har klipp inte bara stänga reporten och gå vidare utan en staff ska fråga ifall jag har klipp och vad som hänt och i detta fall hade jag klipp på vad som hänt sen öppnade jag en ny ticket och skrev det jag blev bannad för vilket jag ångrar skrev och bad om ursäkt till gaby_bs också för mitt dåliga uppförande men blev sur på grund av att jag satt och skrev sen stängdes den och en staff ska fråga mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv anser att jag borde få varning eller ban i en dag kanske men inte permanent och ja det var mitt fel också men tycker det var bådas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte har iallafall tagit lärdom för bans förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skriva en report och sagt att jag hade klipp men som sagt var sur för en staff ska inte göra så så jag gjort annat men bad om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JApp det har jag kommer aldrig hända igen de kan jag lova :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes såklart!

Vänta ett tag tills du mognat upp dig, sen kanske du kan komma tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka